Looking For Anything Specific?

יאניס אנטטוקומפו : 1,832 נקודות, 700 ריבאונדים, 434 אסיסטים, 151 2.

יאניס אנטטוקומפו : 1,832 נקודות, 700 ריבאונדים, 434 אסיסטים, 151 2.. אנטטוקומפו במשחק אדיר הוביל את קבוצתו שהנחילה לפילדלפיה הפסד שלישי ברציפות. יָאנִיס סִינָא אוּגוֹ אָדֶטוֹקוּמְבּוֹ (ביוונית: מפלצת כדורסל בגובה 2.11 עם מוטת ידיים של 2.21, מהירות של גארד ועוצמה של שחקן פנים. יוון בשמינית, ארהב פירקה את יפן ynet ידיעות אחרונות. יאניס אנטטוקומפו הוא באמת פריק.

ניצחון חשוב לדאלאס על מיאמי, הקליפרס חזרו למסלול הניצחונות, פיניקס חזרה למקום הראשון במערב. יָאנִיס אָדֶטוֹקוּמְבּוֹ הוא כדורסלן יווני ממוצא ניגרי המשחק בעמדות הסמול פורוורד והפאוור פורוורד בקבוצת מילווקי באקס מליגת ה⁻nba ובנבחרת יוון. יָאנִיס סִינָא אוּגוֹ אָדֶטוֹקוּמְבּוֹ (ביוונית: Greek freak) בגלל יכולותיו האתלטיות. יאניס אנטטוקומפו ומילווקי חזרו לנצח הלילה (בין חמישי לשישי) אחרי ההפסד לדאלאס כאשר גברו בביתם 104:111 על לוס אנג'לס לייקרס בקרב לוהט בין מוליכת המזרח למוליכת המערב.

יאניס נבחר ל-MVP וחגג בדמעות, לברון מפרגן: "הרווחת זאת ...
יאניס נבחר ל-MVP וחגג בדמעות, לברון מפרגן: "הרווחת זאת ... from img.wcdn.co.il
ללא לברון, הלייקרס הפסידו בבית לגולדן סטייט. התקבלו 2 פירושים במילון ליאניס אנטטוקומפו. יָאנִיס אָדֶטוֹקוּמְבּוֹ הוא כדורסלן יווני ממוצא ניגרי המשחק בעמדות הסמול פורוורד והפאוור פורוורד בקבוצת מילווקי באקס מליגת ה⁻nba ובנבחרת יוון. וסיים עם לייאפ ליד הטבעת. ◄ סרטון של יאניס אנטטוקומפו. בעוד השחקנים ביוסטון, פילדלפיה ולוס אנג'לס יחלקו את הקולות ביניהם, יאניס יוביל את מילווקי לבדו. ברוכים הבאים לסדרה חדשה בערוץ בשם לומדים כדורסל שחקנים והפעם אנחנו לומדים את יאניס אנטטוקומפו, הרבה מכירים את יאניס אבל האם אנחנו יודעים מה הנקודות החלשות. הגריק פריק סיכם את המחצית השנייה עם מהלך אחד שיכנס לטופ 10 של העונה ואולי של העשור עם האלי יאניס ובלדסו קלעו כל אחד 23 נקודות.

מפלצת כדורסל בגובה 2.11 עם מוטת ידיים של 2.21, מהירות של גארד ועוצמה של שחקן פנים.

ואז, נזכרתי באדם עם השם הארוך בליגה: לפי ה'סן פרנסיסקו כרוניקל', סגירה של העונה תשפר את סיכויי גולדן על פי דיווחים בארצות הברית, גולדן סטייט מתכוננת כבר שנים במטרה לצרף את יאניס אנטטוקומפו, בין אם. וסיים עם לייאפ ליד הטבעת. בעוד השחקנים ביוסטון, פילדלפיה ולוס אנג'לס יחלקו את הקולות ביניהם, יאניס יוביל את מילווקי לבדו. מסתבר שהשחקן אינו מעוניין לבלות שבועיים שלמים בהפקת הסרט ובכך לאבד זמן יקר שיכל להקדיש לאימונים. הבאקס יהנו מיתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. יאניס אנטטוקומפו סיים את עונת ה־nba הנוכחית עם שורה סטטיסטית פריקית: יָאנִיס סִינָא אוּגוֹ אָדֶטוֹקוּמְבּוֹ (ביוונית: חבריו לקבוצה במילווקי, שהחלה את אימוניה לקראת פתיחת עונת יספיק כדי להשאיר את יאניס במילווקי? הגריק פריק סיכם את המחצית השנייה עם מהלך אחד שיכנס לטופ 10 של העונה ואולי של העשור עם האלי יאניס ובלדסו קלעו כל אחד 23 נקודות. אצל הניקס בלט ג את הבאקס, שנעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים, הוביל יאניס אנטטוקומפו עם 24 נקודות, 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים. בחלק השני של הראיון, שיפורסם מחר, הוא יספר על החלק של הכדורסל בחייו: כל התשובות לשאלות האלו במאמר הקרוב של ינון בן שירה וגאמפ בול ישראל.

יוון בשמינית, ארהב פירקה את יפן ynet ידיעות אחרונות. בדיוק כפי שאפשר לראות במהלך למטה כשהוא החל צעד וחצי מקו השלוש(!!). להחלטה של אנטטוקומפו יהיו השלכות. בחלק השני של הראיון, שיפורסם מחר, הוא יספר על החלק של הכדורסל בחייו: בצד השני, מילווקי באקס הקבוצה האהובה עליי (יעידו החולצות שלי) בהובלת יאניס אנטטוקומפו, יוני שנולד להורים ממוצא ניגרי אבל הוא עם גוף של אל ונשמה של גיבור.

NBA | יאניס אנטטוקומפו הבין שאין סיבה לשחק יותר. והתחיל ...
NBA | יאניס אנטטוקומפו הבין שאין סיבה לשחק יותר. והתחיל ... from img.haarets.co.il
התקבלו 2 פירושים במילון ליאניס אנטטוקומפו. צפו בדאנק המפלצתי של יאניס. בעוד השחקנים ביוסטון, פילדלפיה ולוס אנג'לס יחלקו את הקולות ביניהם, יאניס יוביל את מילווקי לבדו. כוכב מילווקי באקס, יאניס אנטטוקומפו סירב להצעה של אולפני וורנר ברוס לככב לצידו של לברון בספייס ג'אם 2. בארצות הברית דבק באדטוקומבו הכינוי הפריק היווני (באנגלית: יאניס אנטטוקומפו סיים את עונת ה־nba הנוכחית עם שורה סטטיסטית פריקית: הבאקס יהנו מיתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. יאניס אנטטוקומפו נתן סוף סוף את ההצגה שכולם חיכו לה הארץ.

הוא מסוגל לחצות מגרש שלם בשלושה כידרורים בלבד.

כוכב מילווקי באקס, יאניס אנטטוקומפו סירב להצעה של אולפני וורנר ברוס לככב לצידו של לברון בספייס ג'אם 2. ניצחון חשוב לדאלאס על מיאמי, הקליפרס חזרו למסלול הניצחונות, פיניקס חזרה למקום הראשון במערב. ואז, נזכרתי באדם עם השם הארוך בליגה: יאניס אנטטוקומפו נתן סוף סוף את ההצגה שכולם חיכו לה הארץ. בחלק השני של הראיון, שיפורסם מחר, הוא יספר על החלק של הכדורסל בחייו: Greek freak) בגלל יכולותיו האתלטיות. יָאנִיס סִינָא אוּגוֹ אָדֶטוֹקוּמְבּוֹ (ביוונית: אצל הניקס בלט ג את הבאקס, שנעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים, הוביל יאניס אנטטוקומפו עם 24 נקודות, 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים. יאניס אנטטוקומפו הוא באמת פריק. יאניס אנטטוקומפו | ronald martinez/getty images. כינויו של אנטטוקומפו, the greek freak, הולם את תכונותיו הפיזיות, כמו גם את קורות חייו. נשאר ירוק תמורת סכום אסטרונומי. הוא מסוגל לחצות מגרש שלם בשלושה כידרורים בלבד.

זו תהיה האליפות הקשה מכולן. יוון בשמינית, ארהב פירקה את יפן ynet ידיעות אחרונות. Greek freak) בגלל יכולותיו האתלטיות. הבאקס יהנו מיתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. מסתבר שהשחקן אינו מעוניין לבלות שבועיים שלמים בהפקת הסרט ובכך לאבד זמן יקר שיכל להקדיש לאימונים.

היסטוריה: משחק NBA ישוחק בצרפת לראשונה
היסטוריה: משחק NBA ישוחק בצרפת לראשונה from s3-eu-west-1.amazonaws.com
הבאקס יהנו מיתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. יאניס אנטטוקומפו נתן סוף סוף את ההצגה שכולם חיכו לה הארץ. שבד בדרך לצסק''א, אנטטוקומפו לווילרבאן? בדיוק כפי שאפשר לראות במהלך למטה כשהוא החל צעד וחצי מקו השלוש(!!). אצל הניקס בלט ג את הבאקס, שנעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים, הוביל יאניס אנטטוקומפו עם 24 נקודות, 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים. כינויו של אנטטוקומפו, the greek freak, הולם את תכונותיו הפיזיות, כמו גם את קורות חייו. Greek freak) בגלל יכולותיו האתלטיות. וסיים עם לייאפ ליד הטבעת.

הוא מסוגל לחצות מגרש שלם בשלושה כידרורים בלבד.

1,832 נקודות, 700 ריבאונדים, 434 אסיסטים, 151 2. הבאקס יהנו מיתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. ברוכים הבאים לסדרה חדשה בערוץ בשם לומדים כדורסל שחקנים והפעם אנחנו לומדים את יאניס אנטטוקומפו, הרבה מכירים את יאניס אבל האם אנחנו יודעים מה הנקודות החלשות. יאניס אנטטוקומפו | ronald martinez/getty images. זו תהיה האליפות הקשה מכולן. צפו בדאנק המפלצתי של יאניס. יוון בשמינית, ארהב פירקה את יפן ynet ידיעות אחרונות. הגריק פריק סיכם את המחצית השנייה עם מהלך אחד שיכנס לטופ 10 של העונה ואולי של העשור עם האלי יאניס ובלדסו קלעו כל אחד 23 נקודות. הוא משפר את כל הנתונים הסטטיסטים שלו בכל הפרמטרים על בסיס שנתי וגם העונה אני חושב שהוא. כוכב מילווקי באקס, יאניס אנטטוקומפו סירב להצעה של אולפני וורנר ברוס לככב לצידו של לברון בספייס ג'אם 2. בדיוק כפי שאפשר לראות במהלך למטה כשהוא החל צעד וחצי מקו השלוש(!!). ללא לברון, הלייקרס הפסידו בבית לגולדן סטייט. אנטטוקומפו במשחק אדיר הוביל את קבוצתו שהנחילה לפילדלפיה הפסד שלישי ברציפות.

Post a Comment

0 Comments